woensdag 17 maart 2010

Razendsnelle reactie

Mijn zoontje is kortgeleden 1 jaar geworden en past eigenlijk allang niet meer in de Maxi Cosi. Een nieuw kinderstoeltje hebben we nog niet. Onze auto is achterin echter uitgerust met twee driepuntsgordels (waar mijn andere twee kinderen in zitten) en één tweepuntsgordel. Nu zoek ik dus eigenlijk een kinderstoeltje dat vastgezet kan worden met een tweepuntsgordel. Waar ga je dan zoeken? Welk merk komt het eerst in je op bij kinderstoeltjes? Maxi Cosi. Ik bezocht de site, maar zie echter geen enkel stoeltje dat aan mijn eisen voldoet. Ik besluit een mail naar de klantenservice te sturen met mijn vraag, en vink aan dat men daarover contact met mij mag opnemen. Welgeteld tien minuten nadat ik het formulier heb verstuurd, gaat mijn telefoon. 'Goedemiddag, u spreekt met X van Maxi Cosi. Ik zag uw vraag die via onze website en ik wil die graag voor u beantwoorden…'. Helaas, ze kunnen mij geen oplossing bieden, maar fantastisch om zo snel respons te krijgen. Zo kan het dus ook! Wilt u weten hoe snel uw klantenservice reageert? En hoe zij klanten te woord staan? Dan is mystery shopping onderzoek een interessant instrument voor u. Kijk op voor meer informatie.

Geen opmerkingen: