dinsdag 24 februari 2009

Controle op de verkoop van alcoholhoudende dranken aan jongeren onder de 20 in supermarkten

Hoe staat het met de controle op de verkoop van alcoholhoudende dranken aan jongeren onder de 20 in supermarkten? Measure Minds heeft een kleine steekproef gehouden en een jongedame van net 16 jaar als mystery shopper op pad gestuurd. En wat blijkt? In 65% van de gevallen wordt er niet om identificatie gevraagd en krijgt de mystery shopper de fles wijn zonder problemen mee. Er is dus nog werk aan de winkel voor de supermarkten!
Measure Minds biedt hulp bij de controle van de verkoop van alcoholhoudende dranken aan jongeren. Wij kunnen onze jonge mystery shoppers in heel Nederland op pad sturen om te proberen alcoholhoudende dranken te kopen. U ontvangt dagelijks/wekelijks de resultaten van de bezoeken en daarmee kunt u direct bijsturen.
Ook hiervoor is mystery shopping onderzoek dus een uitstekend instrument. Meer weten? Neem geheel vrijblijvend contact met ons op; bel 035-6989898 of mail naar info@measureminds.nl

Geen opmerkingen: