dinsdag 3 februari 2009

En zo kan het ook - deel 2

Bij de geboorte van ons eerste kind, nu ruim vier jaar geleden, schaften wij een Bugaboo aan. Niet goedkoop, maar hij is het meer dan waard. Ook ons derde kind, dat wij deze maand verwachten, zal er weer in mogen plaatsnemen. Maar voordat we de derde spruit erin leggen wilden we hem nog even helemaal controleren. En helaas, een soort veertje waarmee de beugel van de wieg wordt vastgezet ontbrak. Vervelend, want zo kun je de reiswieg niet optillen.
Hup, naar de site en even een mail gestuurd via het contactformulier met de vraag of we een nieuw onderdeel kunnen bestellen, en zo ja, waar... En toen bleef het stil. Geen ontvangstbevestiging..niets. En omdat het stil bleef stuurde ik een week later nog een mail, nu naar een service mailadres. Even afwachten maar weer.
Ding dong.. er wordt aangebeld en er worden twee onderdelen afgeleverd. Voor de Bugaboo. En ze passen ook nog, dus we zijn weer helemaal blij. Maar waarom informeren zij ons daar niet even over? 's Middags krijg ik een mail van Bugaboo.. als reactie op mijn laatste mail.. beste Skander, bedankt voor je mail. Je kan bij een van de Bugaboo verkooppunten een nieuwe draagbeugel los bestellen. Dan kan jullie derde kindje met plezier in de Bugaboo liggen..

Ik heb maar niet gezegd dat een collega de onderdelen al had verstuurd. Alleen blijft het jammer dat ik niet direct een mail kreeg waarin zij mij vertelden dat de onderdelen worden opgestuurd. Maar verder prima service.
Ook het dagelijks leven zit vol met aanleidingen om mystery shopping onderzoek uit te voeren. Wilt u meer weten over mystery shopping? Kijk dan op onze website; http://www.measureminds.nl

Geen opmerkingen: