woensdag 8 juli 2009

Verkoop stimuleren? Mystery shopping onderzoek werkt!

Mystery shopping onderzoek wordt voor meerdere doeleinden ingezet. Vaak gaat het om inzicht krijgen in hoe klanten/gasten worden behandeld. Hoe kan de dienstverlening worden verbeterd. Maar tegenwoordig wordt mystery shopping steeds vaker ingezet als verkoopstimulans. Vekopers en adviseur worden extra beloond als zij tijdens een verkoop/adviesgesprek een bepaald product noemen of over een bepaalde dienst vertellen. Aan het einde van het verkoop/adviesgesprek maakt de mystery shopper zich bekend en vertelt hij de verkoper dat hij wel of geen incentive heeft verdiend. En het leuke van dit soort acties is dat het direct werkt. Alleen de aankondiging van zo'n onderzoek zorgt al voor extra verkoop! Bent u geinteresseerd in dit type mystery shopping onderzoek? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op. Bel 035-6989898 of mail naar info@measureminds.nl. Voor meer informatie kunt u ook terecht op www.measureminds.nl.
Bel mij gratis via Skype


Skype Me™!

Geen opmerkingen: